Ürün montajları için konusunda uzman ve deneyimli ekiplere sahip yetkili servislerimize başvurabilirsiniz. Web sitemizde yer alan Hizmet Noktaları veya Yetkili Servisler alanı içerisinden kendinize en yakın yetkili servise ulaşabilir veya 0850 800 52 53 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsiniz.
Satın aldığınız ürünleri teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İade için Hesabım > Siparişlerim sayfasından talep oluşturabilirsiniz, ardından teslimat bilgileri ve İade Kargo Barkodu alacaksınız. Ürünlerinizi uygun bir kargo şubesine veya belirlenen adrese gönderebilirsiniz.
İade edilen ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra en kısa zamanda iade için uygunluk kontrolü yapılacaktır. Olumlu sonuçlanan iadeler banka tarafından 2-10 iş günü içinde hesabınıza yansıtılır.
İade için ürünlerin orijinal ambalajında, tamamlayıcı aksesuarlarıyla birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Montajlı ürünler ve hijyen ürünleri iade alınamaz.
Paketlenmemiş ya da taşımaya uygun olmayacak şekilde yapılan ürün iadeleri kargo firması tarafından alınmamaktadır.
İptal
Siparişinizi faturası kesilmeden önce iptal edebilirsiniz. İptal için Hesabım > Siparişlerim sayfasından ilgili siparişi seçin ve iptal talebinizi oluşturun.
İptal edilen siparişlerin ücret iadesi banka tarafından 2-10 iş günü içinde yapılır. Taksitle yapılan alışverişlerde iade, ödeme yapılan bankaya tek seferde yapılır.
Your order is carefully packed and delivered to the appropriate cargo or logistics company according to your package size and address within the specified time. Your order will be delivered to your door. When your cargo is delivered, if there is a deformation in the package of the product or a situation that may damage the product, open the package with the cargo officer and check the condition of your products. If you see any damage to your products, ask the cargo officer to keep a ‘Damage Assessment Record’ and do not take delivery of the package.
For orders that have been shipped, you can find out the latest status by clicking the Cargo Tracking button from the order detail.
Orders are distributed once by cargo companies. If no one can be reached at the given address, the product is kept at the relevant cargo branch for 3 days so that the order can be received by the customer.
Değerlendirmeler
Bu ürün ile ilgili henüz bir değerlendirme yapılmadı.
Daha önceden bu ürünü değerlendirdiniz, yeni bir değerlendirme mi eklemek istiyorsunuz?
Değerlendirme yapabilmek için bu ürünü satın almış olmanız gerekmektedir.